Uprzejmie informujemy, że w systemie Weles 3 wprowadziliśmy zmiany oraz nowe możliwości. Lista zmian znajduje się poniżej:
W dniu 23.05.2024 o godzinie 11.00 odbędzie się Webinarium, na którym zaprezentujemy wprowadzone zmiany.
Webinarium będzie dostępne pod tym linkiem: https://meet.google.com/bex-sxjq-xbe
Webinarium będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na portalu wspolnota.edu.pl
Pozdrawiamy,
Zespół Weles
Menu Funkcje > Użytkownicy > pole Zmień hasło
Dla ułatwienia nadawania/resetowania haseł właścicielom ustawiliśmy pozycję “Wybranym” jako domyślny wybór.
menu Dokumenty > Klonuj dokument w oknie dodaliśmy menu Funkcje > Przesuń daty
Służy ono do przesuwania TP i DP wszystkich dodanych pozycji o ustaloną ilość dni.
Datę księgowania dekretu należy poprawić oddzielnie, standardowo.
Zakładka Zasoby > menu Funkcje > Wysyłka e-mail > Konta pocztowe
Dodaliśmy możliwość usuwania skrzynek mailowych i Envelo.
Skrzynka nie może być przypisana do zasobu w zakładce Przypisanie w momencie usuwania.
Okno Wydruki > pole Struktura > Weles 3 FK
Będąc na najwyższym elemencie struktury można zaznaczać zasoby i zlecać wysyłki mailowe dokumentów z wielu zasobów na raz.
W oknie Wysyłka e-mail dla każdego zasobu zostanie stworzona osobna wysyłka.
W systemie można zlecać wiele wysyłek na raz.
Nowe pole Opcje - określamy w nim co robimy z wysyłką.
Mogą Państwo wybrać co dokładnie kopiujemy do wysyłek.
Wybieramy również z listy do których wysyłek stosujemy powyższe ustawienia.
W polach NIP może teraz uzupełniać NIPy międzynarodowe.
Okno Wydruki > Zakładka Dokumenty > Pole Data sprzedaży FV
Dodaliśmy nową opcję “Data wg rejestru VAT” pozwala ona na drukowanie dat wg zmienionych parametrów za pomocą:
Menu Obciążenia > Daty na rejestrze VAT
W systemie można teraz definiować treść komunikatu widocznego w tomojdom.pl po zamknięciu zasobu lub blokadzie dostępu właścicielom.
Można go zdefiniować w: Zakładka Zasoby > Menu Zasoby > Edytuj zasoby
Wydruki > Wykaz do zapłaty >pole Miesiąc - wybór wielu obciążeń.
W polu Miesiąc można teraz zaznaczać wiele obciążeń, wykaz do zapłaty przedstawi ich sumę na wydruku.
Dzięki temu można na wydruku pokazać dwa oddzielne rozliczenia, oraz jedną sumaryczną kwotę.
Wydruki > Wykaz do zapłaty > pole Numer konta dla ujemnych kwot W opcjach Wykazu do zapłaty dodaliśmy możliwość ukrycia rachunku bankowego dla zwrotów.
Wydruki > Zasób > Raport z naliczeń > pole Kwota na wydruku - sumowanie kwot w lokalach z VAT
Dodaliśmy opcję którą można zadecydować czy raport ma sumować kwoty Netto czy Brutto lub tylko VAT w zestawieniu.
Zakładka Szukaj > Szukaj osób
Wprowadziliśmy wyszukiwanie fraz w polach:
Administracja > Menu zasoby > Edytuj mieszkania > pole Informacje
Administracja > Menu zasoby > Edytuj dane właścicieli > pole Informacje
Np można szukać po numerze MP jeśli nie jest ono jako oddzielny lokal lub po KW.
Konta FK > menu Funkcje > Przeksięgowania > pole Do > można ustawiać Data Do > BO
W polu Data od można ustawić wyszukiwanie od BO (spacją).
Administracja > Liczniki oraz Struktura odczytów > oznaczanie pustych odczytów
Puste odczyty są teraz oznaczane słowem Brak.
Menu Elementy > Logowania właścicieli > pod-zakładka Statystyki dostępu - sortowanie pozycji po dacie.
Pozycje są sortowane po dacie.
Narzędzie Użytkownicy zmieniliśmy domyślną opcję przy zmianie hasła na Wybranym.
Klonuj dokument wprowadziliśmy hurtowe poprawienie daty w klonowanych pozycjach.
Wprowadziliśmy możliwość usuwania kont pocztowych z poziomu Administratora.
Dodaliśmy przekazywanie dokumentów do wysyłki dla wielu zasobów jednocześnie.
Dodaliśmy do narzędzia Wysyłka e-mail możliwość zlecania wielu wysyłek na raz.
Wprowadziliśmy możliwość dodawania do kontrahentów NIPów międzynarodowych.
Dodaliśmy możliwość definiowania treści komunikatu widocznego w tomojdom.pl po zamknięciu zasobu lub blokadzie dostępu właścicielom.
Wydruk Wykaz do zapłaty, możliwe jest już wybieranie wielu obciążeń.
Wprowadziliśmy możliwość ukrycia rachunku bankowego dla “zwrotów” w wydruku Wykaz do zapłaty.
Zakładka Szukaj zwiększyliśmy możliwości wyszukiwania właścicieli.
Dodaliśmy możliwość w narzędziu Przeksięgowania ustawienia Daty “Do” BO.
Zmieniliśmy sposób sortowania w zakładce Statystyki dostępu wg. Daty.