Nowości w systemie Weles 3 - 21.05.2024

Uprzejmie informujemy, że w systemie Weles 3 wprowadziliśmy zmiany oraz nowe możliwości. Lista zmian znajduje się poniżej:

  • Narzędzie Użytkownicy zmieniliśmy domyślną opcję przy zmianie hasła na Wybranym.
  • Klonuj dokument wprowadziliśmy hurtowe poprawienie daty w klonowanych pozycjach.
  • Wprowadziliśmy możliwość usuwania kont pocztowych z poziomu Administratora.
  • Dodaliśmy przekazywanie dokumentów do wysyłki dla wielu zasobów jednocześnie.
  • Dodaliśmy do narzędzia Wysyłka e-mail możliwość zlecania wielu wysyłek na raz.
  • Wprowadziliśmy możliwość dodawania do kontrahentów NIPów międzynarodowych.
  • Dodaliśmy w wydrukach nowe pole o nazwie Data sprzedaży FV.
  • Dodaliśmy możliwość definiowania treści komunikatu widocznego w tomojdom.pl po zamknięciu zasobu lub blokadzie dostępu właścicielom.
  • Wydruk Wykaz do zapłaty, możliwe jest już wybieranie wielu obciążeń.
  • Wprowadziliśmy możliwość ukrycia rachunku bankowego dla “zwrotów” w wydruku Wykaz do zapłaty.
  • Wydruk Raport z naliczeń - dodaliśmy opcję umożliwiającą sumowanie kwoty Netto czy Brutto lub tylko VAT w zestawieniu.
  • Zakładka Szukaj zwiększyliśmy możliwości wyszukiwania właścicieli.
  • Dodaliśmy możliwość w narzędziu Przeksięgowania ustawienia Daty “Do” BO.
  • Dodaliśmy opis “Brak” do pustego odczytu na licznikach.
  • Zmieniliśmy sposób sortowania w zakładce Statystyki dostępu wg. Daty

W dniu 23.05.2024 o godzinie 11.00 odbędzie się Webinarium, na którym zaprezentujemy wprowadzone zmiany.
Webinarium będzie dostępne pod tym linkiem: https://meet.google.com/bex-sxjq-xbe
Webinarium będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na portalu wspolnota.edu.pl

Pozdrawiamy,
Zespół Weles

Szczegółowy opis zmian:

Narzędzie Użytkownicy zmieniliśmy domyślną opcję przy zmianie hasła na Wybranym.

Menu Funkcje > Użytkownicy > pole Zmień hasło
Dla ułatwienia nadawania/resetowania haseł właścicielom ustawiliśmy pozycję “Wybranym” jako domyślny wybór.

uzytkownicy

Klonuj dokument wprowadziliśmy hurtowe poprawienie daty w klonowanych pozycjach.

menu Dokumenty > Klonuj dokument w oknie dodaliśmy menu Funkcje > Przesuń daty
Służy ono do przesuwania TP i DP wszystkich dodanych pozycji o ustaloną ilość dni. Datę księgowania dekretu należy poprawić oddzielnie, standardowo.

klonuj klonuj

Wprowadziliśmy możliwość usuwania kont pocztowych z poziomu Administratora.

Zakładka Zasoby > menu Funkcje > Wysyłka e-mail > Konta pocztowe
Dodaliśmy możliwość usuwania skrzynek mailowych i Envelo.
Skrzynka nie może być przypisana do zasobu w zakładce Przypisanie w momencie usuwania.

kontapocztowe

Dodaliśmy przekazywanie dokumentów do wysyłki dla wielu zasobów jednocześnie.

Okno Wydruki > pole Struktura > Weles 3 FK
Będąc na najwyższym elemencie struktury można zaznaczać zasoby i zlecać wysyłki mailowe dokumentów z wielu zasobów na raz.
W oknie Wysyłka e-mail dla każdego zasobu zostanie stworzona osobna wysyłka.

wysylka

Dodaliśmy do narzędzia Wysyłka e-mail możliwość zlecania wielu wysyłek na raz.

W systemie można zlecać wiele wysyłek na raz.
Nowe pole Opcje - określamy w nim co robimy z wysyłką.

wysylka1

Mogą Państwo wybrać co dokładnie kopiujemy do wysyłek.

wysylka1

Wybieramy również z listy do których wysyłek stosujemy powyższe ustawienia.

wysylka1

Wprowadziliśmy możliwość dodawania do kontrahentów NIPów międzynarodowych.

W polach NIP może teraz uzupełniać NIPy międzynarodowe.

NIP

Dodaliśmy w wydrukach nowe pole o nazwie Data sprzedaży FV.

Okno Wydruki > Zakładka Dokumenty > Pole Data sprzedaży FV
Dodaliśmy nową opcję “Data wg rejestru VAT” pozwala ona na drukowanie dat wg zmienionych parametrów za pomocą:
Menu Obciążenia > Daty na rejestrze VAT

datasprzedazy

Dodaliśmy możliwość definiowania treści komunikatu widocznego w tomojdom.pl po zamknięciu zasobu lub blokadzie dostępu właścicielom.

W systemie można teraz definiować treść komunikatu widocznego w tomojdom.pl po zamknięciu zasobu lub blokadzie dostępu właścicielom.
Można go zdefiniować w: Zakładka Zasoby > Menu Zasoby > Edytuj zasoby

blokadadostepu blokadadostepu

Wydruk Wykaz do zapłaty, możliwe jest już wybieranie wielu obciążeń.

Wydruki > Wykaz do zapłaty >pole Miesiąc - wybór wielu obciążeń.
W polu Miesiąc można teraz zaznaczać wiele obciążeń, wykaz do zapłaty przedstawi ich sumę na wydruku.
Dzięki temu można na wydruku pokazać dwa oddzielne rozliczenia, oraz jedną sumaryczną kwotę.

wykaz wykaz1

Wprowadziliśmy możliwość ukrycia rachunku bankowego dla “zwrotów” w wydruku Wykaz do zapłaty.

Wydruki > Wykaz do zapłaty > pole Numer konta dla ujemnych kwot W opcjach Wykazu do zapłaty dodaliśmy możliwość ukrycia rachunku bankowego dla zwrotów.

wykaz2 wykaz21

Wydruk Raport z naliczeń - dodaliśmy opcję umożliwiającą sumowanie kwoty Netto czy Brutto lub tylko VAT w zestawieniu.

Wydruki > Zasób > Raport z naliczeń > pole Kwota na wydruku - sumowanie kwot w lokalach z VAT
Dodaliśmy opcję którą można zadecydować czy raport ma sumować kwoty Netto czy Brutto lub tylko VAT w zestawieniu.

raportznaliczen

Zakładka Szukaj zwiększyliśmy możliwości wyszukiwania właścicieli.

Zakładka Szukaj > Szukaj osób Wprowadziliśmy wyszukiwanie fraz w polach:
Administracja > Menu zasoby > Edytuj mieszkania > pole Informacje
Administracja > Menu zasoby > Edytuj dane właścicieli > pole Informacje
Np można szukać po numerze MP jeśli nie jest ono jako oddzielny lokal lub po KW.

szukajosob

Dodaliśmy możliwość w narzędziu Przeksięgowania ustawienia Daty “Do” BO.

Konta FK > menu Funkcje > Przeksięgowania > pole Do > można ustawiać Data Do > BO
W polu Data od można ustawić wyszukiwanie od BO (spacją).

dobo

Dodaliśmy opis “Brak” do pustego odczytu na licznikach.

Administracja > Liczniki oraz Struktura odczytów > oznaczanie pustych odczytów
Puste odczyty są teraz oznaczane słowem Brak.

pusteodczyty

Zmieniliśmy sposób sortowania w zakładce Statystyki dostępu wg. Daty.

Menu Elementy > Logowania właścicieli > pod-zakładka Statystyki dostępu - sortowanie pozycji po dacie.
Pozycje są sortowane po dacie.

statystykidostepusortowanie

Nasza witryna logowania może przechować niewielką ilość danych w Państwa przeglądarce aby polepszyć komfort użytkowania. Dzięki temu będziemy mogli zmniejszać ilość danych które trzeba podać przy logowaniach oraz pozyskiwać informację na temat wykorzystania strony, celem jej dalszego ulepszania. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na te działania.