Uprzejmie informujemy, że w systemie Weles 3 wprowadzimy nowe funkcjonalności. Lista zmian znajduje się poniżej:
W dniu 06.02.2024 o godzinie 11.00 odbędzie się Webinarium, na którym zaprezenujemy wprowadzone zmiany. Dokonaliśmy zmiany narzędzia do prowadzenia Webinarium i nie jest wymagana rejestracja. Webinarium będzie dostępne pod tym linkiem Webinar - Zmiany w Weles
Link do webinarium https://meet.google.com/mwe-mbrm-dqn
Webinarium będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na portalu wspolnota.edu.pl
Pozdrawiam,
Zespół Weles
Dodaliśmy wystawianie dokumentów na podstawie samego księgowania. Panuje tutaj pełna dowolność:
Dodaliśmy informacje o dacie i godzinie zrobienia kopii testowej.
Dodaliśmy nową funkcje pozwalającą sprawdzić ilość księgowanych/edytowanych dekretów przez pracowników. Znajduje się w Zakładka Konta FK > menu Pomoc > Statystyki księgowań.
Dodaliśmy kolumnę LP na wydruku raportu.
Dodaliśmy ikonę i numer lokalu w oknie importu.
Można teraz klonować dekrety z zamkniętych lat do roku bieżącego.
Zakładka Firma > naprawiono wyświetlanie się loga. Zakładka Komunikaty firm > pole Zasób > naprawiono wyświetlanie zasobów niemających firm/zamkniętych.
Naprawiono problemy z wczytywaniem wyciągów spakowanych zipem.
Zakładka Zasoby > Menu Funkcje > Dane kontaktowe Wydzieliliśmy oddzielne pola do definiowania:
W oknach struktur danych, naliczeń, itd.. przywróciliśmy granicę wierszy. Polepsza to czytelność oraz szybkość analizy struktury naliczeń/danych/stawek.
Przy pozycjach powiązanych z kontem 201 będzie wyświetlany numer lokalu właściciela, dla lepszej identyfikacji.
Dodaliśmy trzy nowe zakładki: Rozrachunki - pozwalające sprawdzić obciążenia i wpłaty w miesiącach. Głosowania - pozwalające sprawdzić głosowania w uchwałach i ankietach. Zgłoszenia - przedstawiające listę zgłoszeń od danej osoby. W zakładce Lokale dodaliśmy informacje o mieszkaniu.
Dodaliśmy możliwość całkowitego blokowania dostępu użytkownikom, teraz aby zablokować dostęp do systemu wystarczy zaznaczyć osobę i kliknąć “Blokada dostępu”.
Teraz zasób musi mieć chociaż jednego przypisanego administratora. Przy próbie odebrania uprawnień wszystkim adminastrotrom do zasobu wyskoczy błąd: INTERNAL Brak aktywnego administratora dla wspólnoty.
Ikonka żarówki, ostrzegająca się o powtarzającym się NIPie lub numerze dowodu będzie wyświetlana na żółtym tle.
Zmieniliśmy kolor kwoty aby nie myliła się z saldem właściciela.
Zlikwidowaliśmy oddzielną zakładkę w tym oknie, korekty bieżące są teraz widoczne na pierwszej stronie.
Błędy importu będą teraz pogrubione dla lepszej widoczności.
Zmieniliśmy kolejność kolumn, teraz wartość brutto jest ostatnia.
Konta księgowe używane w danej WM są teraz pogrubione.
Teraz można szukać: - po nr loginu - numeru licznika - po loginie właściciela - po NIP właściciela - po numerze konta 201 - po numerze SWRK
Teraz w opisie błędu będzie podane jaka stawka lub algorytm powoduje błąd.
Poprawiono.
Okna zmiany Terminów płatności oraz Stóp odsetkowych zamykają się po zawiedzeniu.
Zakładka Zasoby > Menu Zasoby > Księgowanie w wielu zasobach Jest teraz możliwość zaznaczania wielu zasobów do jednoczesnego księgowania.
Właściciel w szczegółowych rozrachunkach będzie widział pozycje z zamkniętego roku oznaczone jako “Z poprzedniego roku”. (kiedyś było “Pozostałe”)
Zmieniliśmy nazwę “Zaległość” na “Niedopłata” w zakładce Rozrachunki.
Zamknięte miesiące są oznaczane ikonką kłódki.
Pozycje Wpłaty i Wypłaty są oznaczane kolorem dla lepszej czytelności.
Raportowi można nadać dowolny tytuł za pomocą pola Tytuł.
Wystawianie dokumentów (jednorazowych) na podstawie samego dekretu.
Wersja testowa - informacja o dacie i godzinie zrobienia kopii testowej.
Menu Pomoc > nowa kwerenda zliczająca wprowadzone faktury kosztowe i inne dekrety.
Import operacji bankowych > ikonę i numer lokalu w oknie importu.
Klonuj dokument > klonowanie dokumentów z zamkniętych lat do roku bieżącego.
Import operacji bankowych > pliki RES SWR ELX w paczce Zip, problem z wczytaniem.
Dane Kontaktowe > oddzielne pola na Maile do zgłoszeń i faktur Weles
Zakładka Dekrety > dodaliśmy ikonę i numer lokalu przy pozycjach 201
Menu Funkcje > Administratorzy > blokada dostępu / oznaczanie byłych pracowników
Menu obciążenia > Cofanie naliczeń > korekty bieżące na pierwszej stronie.
Import operacji bankowych > Błędy: Brak konta FK dla rachunku
Łączenie zeskanowanych > pole Kontrahent > pogrubienie używanych kont.
Nazwy algorytmów - mały błąd, na początku wyświetla inne konta przychodowe/kosztowe.
Księgowanie w wielu wspólnotach > zaznaczanie wielu zasobów.
Menu Dokumenty > Dodaj wyciąg bankowy > pole i kolumna Operacja > oznaczenie kolorem.
Wydruki > Obroty na kontach > dodaliśmy możliwość zmiany tytułu tabeli.