Zmiana przepisów
Na nadzwyczajnej sesji Rady m. st. Warszawy 2020-11-26 uchwalono, że nowy sposób liczenia śmieci
wejdzie w życie dopiero 2021-04-01. Zmiana taka jest robiona na 2 dni robocze przed
planowaną wcześniej datą wejścia w życie przepisów 2020-12-01, co zostawia nam
niewiele czasu na przeniesienie wykonanych już zmian naliczeń na nowy termin.
Plan działania
Przygotowaliśmy następujący plan działania aby pomóc wprowadzić te zmiany
- w przypadku gdy zaliczki za 2020-12 są już zaksięgowane w danej nieruchomości
prosimy o ich wycofanie
- prosimy o sprawdzenie w zakładce ZasobyEdytuj Zasoby, że miejscowość nieruchomości określona jest jako ‘Warszawa’ - będzie to dla nas filtr, któe niruchomości mamy uwzględnić
- gdy wszystkie nieruchomości z Warszawy mają już datę bieżącą 2020-12, prosimy o wykonanie kopii testowej bazy
- w tym momencie prosimy o maila do nas z informacją
- o numerach algorytmów które wymagają poprawy (zwykle >= 1300 i < 1400)
- o numerach stawek które wymagają poprawy (zwykle >= 1300 i < 1400)
- o wspólnotach w Warszawie na których nie chcą Państwo zmian
- prosimy w międzyczasie nie wprowadzać zmian w bazie głównej na podanych stawkach i algorytmach
- zgodnie z tymi informacjami zrobimy przesunięcie w bazie testowej dat podanych stawek/algorytmów z 2020-12-01 na 2021-04-01
- zwrotnie przreślemy raport jakie zmiany zostały wykonanne
- w tym momencie prosimy o wyrywkowe sprawdzenie na kilku wybranych nieruchomościach czy zmiany są prawidłowe
- jeżeli zmiany w bazie testowej będą ok, prosimy o przesłanie prośby o wykonanie zmiany terminów w bazie głównej
- po tej operacji raz jeszcze prześlemy wykaz zmian - powinien on być zgodny z przesłanym poprzednio
- w tym momencie trzeba sprawdzić każdą nieruchomość co do zgodności naliczeń i wysłać nowe zaliczki
Dzięki tej procedurze powinniśmy zdążyć wprowadzić niezbędne zmiany na czas.